CBB mobilabonnement

Her på siden kan du sammenligne priser på CBB mobilabonnementer.

Oprettelse Data Tale Sms Pris per måned
cbb mobilabonnement 1 kr.
i oprettelse
GB timer FRI
SMS/MMS
69 kr.
per måned
GÅ TIL UDBYDER   
cbb mobilabonnement 1 kr.
i oprettelse
20 GB 20
timer
FRI
SMS/MMS
109 kr.
per måned
GÅ TIL UDBYDER   
cbb mobilabonnement 1 kr.
i oprettelse
20 GB 10 
timer
FRI
SMS/MMS
139 kr.
per måned
GÅ TIL UDBYDER   
cbb mobilabonnement 1 kr.
i oprettelse
20 GB FRI tale FRI
SMS/MMS
129 kr.
per måned
GÅ TIL UDBYDER   

CBB mobilabonnement – få overblikket her

Her på siden har vi samlet mobilabonnementer fra CBB i en nem og overskuelig oversigt, hvor du kan få information omkring de forskellige abonnementer. Vi ønsker at gøre det let for dig at finde dit nye abonnement fra CBB. I vores oversigt finder du følgende information: Pris for oprettelse, antal GB, antal timer inkluderet, SMS/MMS samt prisen per måned. Du kan altså her ved let finde frem til, hvilket mobilabonnement fra CBB, der passer til dine behov. Når du har fundet et abonnement, kan du klikke dig direkte videre til CBB’s hjemmeside, hvor du kan bestille online. Ønsker du mere information omkring CBB, kan du læse med nedenfor.

Hvad siger kunderne?

For at give dig et indtryk af, hvad de nuværende kunder siger om CBB, har vi tjekket blandt andet CBB’s Trustpilot, der er et sted, hvor forbrugere kan anmelde firmaer. Her får CBB en score på 8,6 stjerner ud af 10. Det er rigtig højt af et mobilselskab at være, og derfor må CBB altså vurderes at give deres kunder en rigtig god service. Dette er dog også uden tvivl et fokusområder fra CBB’s side.

Der er dog nogle kunder, der også anmelder dækningen for et CBB mobilabonnement til at være rigtig dårlig. Dette er dog ikke det store problem i de større byer, men det kan godt blive et problem, hvis du bor langt ude på landet eller i et yderområde. Vi anbefaler derfor, at du altid tjekker op på dækningen, inden du bestiller et abonnement. Du kan finde dækningskortet på selskabets hjemmeside.

Vi anbefaler altid, at du tjekker op på de seneste kundeanmeldelser, inden du bestiller dit abonnement. Det siger meget om, hvilken forfatning selskabet er i, samt hvordan de servicerer deres kunder i dag. Er kundeservicen god, hvis du skulle opleve problemer? Du kan også tage kontakt til venner, familie og bekendte, der har et CBB mobilabonnement for at høre om deres erfaringer med selskabet.

Overvejelser inden køb af CBB mobilabonnement

Inden du bestiller et mobilabonnement fra CBB, er det værd at overveje, hvilke behov du har, og hvordan du bruger din mobiltelefon. Skal du have meget data med i dit abonnement, og hvor mange timers tale ønsker du i et dit CBB mobilabonnement? Det er værd, at du overvejer, hvordan du bruger din mobiltelefon samt at tjekke på på dit forbrug de seneste måneder. Gør du det, har du en klar rettesnor for, hvad du skal lede efter, samt hvilket telefonabonnement du skal vælge.

Du kan tjekke dine forrige mobilregninger eller logge ind på selvbetjeningen hos din nuværende udbyder. Her kan du se dit forbrug af tale, data, SMS med videre. Det er altid en god idé at kigge et par måneder tilbage, da der kan komme udsving. I og med at CBB har nogle attraktive priser på udlandstelefoni, er det også værd at overveje, om du bruger din telefon meget i udlandet. Gør du det, kan det være en god idé at vælge et abonnement med dette.

Når du har fundet dine behov og fundet ud af, hvor meget data, tale og så videre, du skal have i dit CBB mobilabonnement, kan du nemmere finde et abonnement, der passer til dig og dine behov. Du kan via vores oversigt ovenfor få alt den nødvendige information, til når du skal træffe beslutning omkring, hvilket mobilabonnement, du ønsker. Når du har fundet frem til det rette abonnement, kan du komme direkte til bestilling af dette via knappen “Gå til udbyder”.

Historien omkring selskabet

CBB Mobil så for første gang dagens lys i 2001. Dengang hed selskabet Club Blah Blah, der ønskede at tilbyde billig SMS, tale, MMS, data til danskerne uden skjulte ting. Der skulle ikke være binding på abonnementerne. CBB oplevede en stor succes, hvilket førte til et salg til Sonofon i 2004.

Missionen for CBB er i dag at give danskerne gennemsigtige mobilabonnementer med et stort indhold af taletid, data og SMS. CBB må i Danmark betragtes som et lavprisselskab men er bestemt et dominerende et af slagsen. Selskabet er også kendt for at have rigtig fordelagtige priser på udlandstelefoni og generelt at have nogle rigtig gode priser.